4 kroky k zdravému hubnutí

Stále se snažíte zhubnout a nedaří se Vám to? Stačí dodržovat několik zásad a pokroky se dostaví rychle.

Healthy Weight Loss

Diety neřešte a místo toho se zaměřte na chutné a zdravé jídlo, které vám nabudí pocit sytosti. Zaměřte se především na potraviny, jako jsou celozrnné cereálie, ovesné vločky, zelený čaj, ryby, jablka, vlašské ořechy či libové kuřecí, hovězí nebo vepřové maso.

Jezte do polosyta – známá rada, která velmi dobře funguje. Nepřejídejte se, jezte pomalu. Tělo totiž potřebuje čas na to, aby ze žaludku do mozku doputoval signál o jeho sytosti.

Méně, ale často – nevynechávejte žádné hlavní jídlo a přidejte svačiny, aby vaše tělo nemělo příliš velký hlad, jezte zhruba každé 3 hodiny.

Pijte hodně a chytře – vyvarujte se pití slazených nápojů a pijte bylinkové čaje a hlavně vodu, minimálně 8 velkých sklenic denně (za horka nebo při vyšší fyzické aktivitě více).

Přidejte pohyb – každý pohyb se počítá, vyhledávejte příležitosti a hýbejte se kdykoliv je to možné. Pokud můžete, jezděte do práce na kole nebo choďte pěšky. Vynechejte výtah a berte schody po dvou. Při telefonování neseďte, ale procházejte se. Za den tak spálíte třeba stejně kalorií jako na hodině aerobiku.