Pouze cvičením ploché břicho nezískáte

Mnoho lidí si myslí, že jediným způsobem, jak získat ploché bříško, jsou stovky sedů-lehů každý den. Pouze cvičením se ale tuku na břiše nezbavíte. Ano, svaly břicha byste vypracovali – zůstaly by však ukryty pod vrstvami tuku. Tuk se totiž spaluje z těla rovnoměrně. Není možné přirozeným způsobem spalovat tuk jen z jedné určité partie.

shutterstock_271299290

Jen sedy-lehy nestačí

Pokud se ale chceme zbavit tuku, musíme změnit své stravovací návyky a začít s aerobním cvičením. Najděte si tedy čas na běh, aerobik, kolo, chůzi atd. A nezapomeňte kombinovat s aerobním cvičením i speciální cviky na procvičení břišních svalů, protože díky tomu získáte pevnější a pěkně vytvarované břicho.

Zaměřte se na posilování středu těla (core) a správného držení těla.

Když posílíte vnitřní stabilizační systém, můžete pak posilovat vyšší vrstvy bříška právě za pomocí různých zkracovaček aj. a zbytečně neubližovat zádům. Střed těla nejlépe posílíte pomocí cviku prkno (plank) a dalších stabilizačních cviků.

Jídlo je prostě základ. 

Nezáleží jen na tom, co jíte, ale také kdy a jak často. Říká se, že se cvičení na vzhledu břicha podílí z 30%. Zbylých 70% je vyrobeno v kuchyni. Je důležité, abyste si denně dali až pět menších jídel, protože díky menším porcím nebudete mít mezi jednotlivými jídly hlad. Jezte komplexní cukry, netučné proteiny i zdravé tuky a prolévejte se čistou vodou, minimálně 2,5 l za den.

Vydržte

Cesta za štíhlým břichem může být celkem strnitá. Důležité je ale vydržet a nevzdávat se. Břicho se hubne dlouho, proto s tím počítejte. Nezbavíte se ho za měsíc, ale může to trvat několik měsíců i let.

  • Nikicz

    Já mám skvělou zkušenost s návodem z tohoto článku https://www.dietavpohode.cz/jak-zhubnout-bricho/ Obden cvičím cviky, které jsou tam zmíněny a k tomu dodržuji poměrně striktně zdravou stravu. 2x týdne si chodím zaběhat a myslím, že jsem se svou postavou spokojena..